အားလုံးပဲ.........မဂၤလာပါ။ က်ေနာ္ ကုိယ္ေရကုိတာ ကိစၥနွင့္ အလုပ္မ်ားေနလုိ႔ ဘေလာ့ေလးကုိ ၀င္မဖြင့္နုိင္တာၾကာလွပါၿပီး။ အခုလုိ စိတ္ရွည္လက္ရွည္ နွင့္ လာေရာက္အားေပးၾကတဲ့ မိတ္ေဆြတုိ႔ကုိ အထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ အခု က်ေနာ္ ပုိ႔(စ္) တစ္ခုေနျဖင့္ က်ေနာ္၏ Template Design ေလးကုိ မွ်ေ၀ေပးလုိက္ပါတယ္။  ညီေလးတစိေယာက္ က က်ေနာ္၏္ Menu Bar ေလးကုိ ႀကဳိက္လုိ႔ဆုိၿပီး ေတာင္းထားလုိ႔ က်ေနာ္၏  Menu Bar ေလး ရနုိင္ေအာင္  က်ေနာ္၏ Template Design ကုိပါ ေ၀မွ်ေပးလုိက္တာပါ။ ေအာက္မွာ ေပးထားတဲ့ Download ေလးကုိ ရယူၾကပါ။ Blogger Template ေျပာင္းနည္းကုိ မသိေသးတဲ့ မိတ္ေဆြမ်ားရွိ ခဲ့ရင္ Comment မွာ ျပန္ေမးနုိင္ပါတယ္။
File Size : 527 Kb

0 comments:

Post a Comment

 
Top